هدف ما از تولید دو نسخه(رایگان و تجاری) افزونه تیکت پشتیبانی، رفع نیاز کاربران عزیزمون هست.
یعنی یکسری از دوستان قطعا محصولاتی دارند که دارای پشتیبانی رایگان هست و صرفا در ساعات خاصی از شبانه روز و به صورت نامحدود در خدمت مشتری هاشون هستند، بنابراین افزونه نسخه رایگان تیکت پشتیبانی علاوه بر این پاسخگوی نیاز آنها دارای امکانات زیر نیز می باشد.
- ایجاد پشتیبان برای هر بخش
- تعریف دپارتمان های مختلف
- قابلیت مفید ساخت سوالات متداول(FAQ)
- هماهنگی کامل با ووکامرس برای پشتیبانی محصولات
- امکان فعال سازی ارسال ایمیل به کاربران و پشتیبان
- جستجو در تیکت ها
- آژاکس بودن تمام قسمت ها
- انتخاب آیکون شناور تیکت پشتیبانی
- امکان بارگذاری فایل در تیکت و امکان حذف آنها توسط مدیر
واما خبر مهمتر ویژه کسب و کارهایی که نیاز به سیستم پشتیبانی قدرتمندی دارند
یکسری از دوستان ما هستند که در سیستم پشتیبانی نیاز به پارامترهای مهمتری دارند، یا بهتر بگم اگر فکر می کنید لازمه ی بهتر شدن کسب و کارتان داشتن پشتیانی قوی و کنترل شده است، به پیشنهاد ما امکانات زیر را در سیتسم پشتیبانی خود مهم بدانید و درکسب و کارتان پیاده کنید.
دقیقا پارامترهایی که ما بهشون فکر کردیم و در افزونه تجاری تیکت پشتیبانی برای شما عزیزان لحاظ کرده ایم.
- محیط کاربری و مدیریت بسیار زیبا و کاربر پسند
- هماهنگی کامل با ووکامرس
- امکان تعیین محدودیت زمان و تعداد تیکت (ووکامرس)
- اطلاع رسانی پیامکی ، تلگرامی و ایمیلی
- امکان تمدید پشتیبانی توسط کاربر
- ساخت دپارتمان با اجبار انتخاب محصول
- هماهنگی کامل با افزونه دکان
مقایسه تصویری افزونه تیکت پشتیبانی در دونسخه رایگان و تجاری
قوانین ارسال دیدگاه