تم فارست فارسی

ترافیک ارگانیک چیست و چگونه می توان ترافیک ارگانیک را افزایش داد؟

اصطلاح “ترافیک ارگانیک” برای اشاره به بازدیدکنندگان ازسایت که  نتایج ارگانیک موتور جستجو و عدم استفاده از تبلیغات پولی به کار برده می شود. بازدیدکنندگانی که ارگانیک در نظر گرفته می شوند ، پس از استفاده از موتور جستجوی Google یا Bing وب سایت شما را پیدا می کنند.  بنابراین هیچ وب سایت دیگری آنها را ارجاع نمی دهد.

ساده ترین راه برای افزایش بازدید ارگانیک وب سایت شما ، انتشار منظم محتوای با کیفیت و مرتبط در وبلاگ سایت است. با این حال ، این تنها یکی از استراتژی هایی است که برای به دست آوردن بازدید کنندگان جدید استفاده می شود. شاخه ای از بازاریابی آنلاین که مستقیماً بر بهبود ترافیک ارگانیک تمرکز دارد ، سئو یا بهینه سازی موتور جستجو نامیده می شود.ترافیک ارگانیک

ترافیک ارگانیک از نتایج جستجویی که کاربران در موتورهای جستجو مانند Google ، Yahoo  یا Bing انجام می دهند ، به دست می آید. ترافیک ارگانیک ترافیک رایگان است . این همان ترافیکی است که بیشتر صاحبان وب سایت می خواهند. این ترافیک هدف گذاری شده است. کسانی که به سایت می آیند پس از جستجوی کلمات کلیدی یا عبارات مرتبط با موضوعات پرداخته شده در وب سایت می آیند.

ترافیک مستقیم چیست؟

منظور از ترافیک مستقیم ، کلیه کاربرانی است که URL یک وب سایت را مستقیماً در نوار جستجوی مرورگر خود وارد کرده اند.

ترافیک مستقیم همچنین شامل کاربرانی است که از طریق دسته های “موارد دلخواه” یک مرورگر روی پیوند سایت کلیک کرده اند. همچنین ، وقتی از ترافیک مستقیم صحبت می کنیم ، تعداد کاربران را کلیک می کنیم که روی پیوندهای فهرست بندی نشده کلیک می کنند.

به دست آوردن بازدیدکنندگان جدید ضروری است . اما حفظ آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

ترافیک ارگانیک با ترافیک مستقیم چه تفاوت هایی دارند؟

این دو منبع کاملاً متفاوت هستند. ترافیک واحد اندازه گیری یک وب سایت است. هدف هر سایت جذب ترافیک است. زیرا تعداد زیادی بازدید کننده نمایانگر تعداد زیادی مشتری برای شرکت هستند و مشتریان درآمدزایی می کنند.در عین حال ، مهم است که بدانیم :

انواع ترافیک چیست ؟ چگونه در چه زمانی می توانیم بازدید کننده جذب کنیم؟ترافیک ارگانیک

بازدید مستقیم توسط دسترسی مستقیم سایت نشان داده می شود. این نوع ترافیک شامل کاربرانی است که بدون استفاده از موتورهای جستجو به طور مستقیم و منظم به یک وب سایت دسترسی دارند.

همانطور که قبلاً اشاره کردم ، زمان صرف شده در سایت شاخص مهمی است که به Google پیشنهاد می کند که سایت شما محتوای با کیفیتی ارائه می دهد و بنابراین اختیارات بیشتری به شما می دهد.

چگونه می توان ترافیک ارگانیک را افزایش داد؟

همه ما خواهان افزایش بازدید یا افزایش ترافیک ارگانیک در سایت هایی هستیم که مدیریت می کنیم. چه سایت فروشگاه های آنلاین باشد ، چه سایت های ارائه خدمات یا سایت های انتشاراتی باشد ، در هر یک از این موارد ، حجم بیشتری از ترافیک مربوطه در افزایش تعداد سفارشات ، گردش مالی یا درآمد حاصل از تبلیغات منعکس می شود.

SEO را در ذهن داشته باشید!ترافیک ارگانیک

مزیت اصلی سئو این است که نتایج دائمی ارائه می دهد. به جای اینکه تلاش خود را برای تبلیغات در سراسر اینترنت هدایت کنید ، بهتر است سایت خود را برای ربات های موتور جستجو که در صفحات وب شما پرسه می زنند تنظیم کنید. یک نکته اساسی که باید به دنبال آن بود ، انتخاب کلمات کلیدی مناسب و انتخاب آنها با حجم جستجوی کلمات کلیدی است. به شرطی که تعادل بین کلمات پر جستجو و کلمات کم رقابت را حفظ کنید . این مورد می تواند به شما در رشد ارگانیک در موتورهای جستجو کمک می کنند.

برای سایت یا فروشگاه آنلاین خود یک وبلاگ منظم ایجاد کنید.

اگر فروشگاه آنلاین شما وبلاگ فعالی ندارد ، باید یک وبلاگ برای سایت خود ایجاد کنید. وبلاگ نویسی یک روش بسیار موثر برای جذب مخاطب و افزایش ترافیک ارگانیک می شود. در نتیجه فروش بیشتر برای تجارت شما است. چرا؟ زیرا به سئو سایت کمک می کند.

با پیوند دادن  به وبلاگ و فروشگاه آنلاین ، Google آدرس  سایت شما را معتبر شمرده و جایگاه بهتری درنتایج جست وجو به شما می دهد.

یک مقاله با کیفیت در وبلاگ داستانهایی را بیان می کند که بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده و آنها را به مصرف کننده تبدیل می کند در حالی که احتمال تعامل را افزایش می دهد.

در شبکه های اجتماعی فعال باشید!

گفته می شود اگر در شبکه های اجتماعی حضور نداشته باشید ، کلا وجود ندارید. برای کسب و کار شما ، محتوای با کیفیت در سایت و وبلاگ مهم است ، اما شما همچنین به ذکر در وب سایت های دیگر (بک لینک) و در رسانه های اجتماعی نیاز خواهید داشت. انتشار پست وبلاگ خود در شبکه های اجتماعی سیگنال های اجتماعی Google را ارسال می کند که می تواند در گرفتن رتبه های بهتر کمک کند.

از طراحی غافل نشوید!

اولین تأثیر و تمام تجربه کاربر در سایت در مورد چگونگی تبدیل وب سایت شما اهمیت دارد. اغلب ، نرخ پرش بالا به دلیل رابط وب غیر دوستانه است. به عبارت دیگر ، اگر به سایتی برویم و نتوانیم منوی پیمایش را پیدا کنیم ، و به دلیل انبوهی از پنجره های بازشو مورد حمله قرار می گیریم. به احتمال زیاد حوصله جستجوی آنچه که نیاز داریم نخواهیم داشت.

پاراگراف اول و عناوین

به عنوان یک عامل رتبه بندی در صفحه ، اولین پاراگراف و عناوین مهم هستند. تمام عناصر موجود در صفحه با توجه به کلمات کلیدی بهینه شده اند. پاراگراف اول باید شامل کلمات کلیدی مهم باشد و توضیح دهد که کاربر در مقاله چه چیزی پیدا خواهد کرد. زیرنویس هایی که در صفحه ظاهر می شوند از اهمیت یکسانی برخوردار هستند . زیرا به خواننده کمک می کنند تا خیلی سریع آنچه را در آن صفحه پیدا می کند درک کند. اگر کاربری صفحه را اسکن کند و در عرض ۱۰-۱۵ ثانیه آنچه را که نیاز دارد پر کند ، به احتمال زیاد آن را از دست می دهد. زیرنویس ها همچنین به ساختار مطالب کمک می کنند.

تصاویر بهینه شده در جستجوگرها

به نظر شما تصاویر تجارت الکترونیکی چقدر مهم است؟ آیا اگر محصولی را نمی دیدید که به چه شکل است ، می خرید؟

اکثریت قریب به اتفاق سایت های تجارت الکترونیکی از عکس های مشابه تهیه کنندگان استفاده می کنند. اگر آنها بسیار مهم هستند ، فکر می کنم ارزش سرمایه گذاری در تصاویر حرفه ای محصولات را داشته باشند. تنظیم متن ALT مناسب برای تصاویر با استفاده از کلمات کلیدی اصلی ، اگر می خواهید یک وب سایت بهینه سازی شده داشته باشید ، ضروری است.

داده های ساختاری – Schema.org

به طور خلاصه ، Schema.org چیست؟ این یک زبان نشانه گذاری در سایت است . این زبان ما را به داده های ساختاری تبدیل می کند که Google به راحتی می تواند آن را درک کند.

به عنوان مثال ، Google با درک صفحات محصول مشکلاتی داشت. پیاده سازی داده های ساخت یافته برای محصولات ، نظرات یا موارد خاص مانند دستور العمل ها به ربات های گوگل کمک می کند . این امر منجر به رتبه بندی بهتر صفحات محصول شما می شود.

عنوان و توضیحات متا

عنوان و توضیحات متا بسیار مهم است. نحوه مشاهده لینک شما در صفحات نتایج موتور جستجو است . توصیف می کند صفحه کاربر پس از کلیک به چه صفحه ای می رسد.

شما باید کلمات کلیدی که می خواهید صفحه برای آنها در عنوان و متا توضیحات رتبه بندی شود را معرفی کنید و یک پیام روشن و تبدیل کننده را حفظ کنید. CTR را بهبود می بخشد و بازدید کنندگان بیشتری در وب سایت خود خواهید دید.

محتوایی را با توجه به مشکلات و مخصوص حوزه فعالیت ، منتشر کنید

شما باید به خوبی از بازاری که در آن فعال هستید مطلع باشید . نیازهای مشتری را درک کنید تا آنچه را که می خواهند به آنها ارائه دهد. شما باید اطلاعات دقیق و مشخصی درباره آنچه محصول یا پیشنهاد ارائه می دهد ارائه دهید. ایجاد محتوای بهینه شده برای ترافیک ارگانیک و با موضوع مناسب ، بازدیدکنندگان با کیفیتی را به همراه خواهد داشت. که این امر منجر به فروش بیشتر می شوند.

چرا ترافیک ارگانیک مهم است؟ترافیک ارگانیک

ترافیک ارگانیک از آن جهت مهم است که به سایت کمک می کند تا به درستی کار کند. همچنین می تواند محبوبیت سایت را افزایش دهد. اگر چیزهای مختلفی را در آن سایت بفروشید ، ترافیک ارگانیک به شما کمک می کند تا فروش بیشتری داشته باشید.

۴٫۵
/
۵
(
۲

امتیاز

)

mojadam

    نوشته‌های مرتبط

    قوانین ارسال دیدگاه

    • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
    • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
    • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
    دیدگاه‌ها

    *
    *

    0